Go Back  DVD Talk Forum > Shopping Discussions > DVD Exchange
Reload this Page >

Spaced: The Complete Series DVD

DVD Exchange Swap DVDs with your fellow DVD Talkers.

Spaced: The Complete Series DVD

Old 09-05-08, 09:41 PM
  #1  
Member
Thread Starter
 
Join Date: May 2008
Posts: 107
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Spaced: The Complete Series DVD



GONE!!!!!!!! CLOSE IT UP PLEASE!

Last edited by Halfwasted; 09-07-08 at 10:57 PM.
Old 09-06-08, 05:37 PM
  #2  
DVD Talk Platinum Edition
 
Torchur317's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Shelbyville, Indiana
Posts: 3,385
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Damn I wish I would have seen this thread earlier....
I would have traded Robot Chicken: Season 1 and 2 for it but....
I just made a deal with someone on here but feel free to look at my DVDs....
If you are interested in anything let me know....
I don't own any BRs but I have lots of stuff to keep you interested....
Btw,I own Evil Dead: Ultimate 20th Anniversary Edition but it's signed,Can't trade that....

http://www.dvdspot.com/frontpage.php?member=Torchur317
Old 09-06-08, 09:06 PM
  #3  
Member
Thread Starter
 
Join Date: May 2008
Posts: 107
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by Torchur317 View Post
Damn I wish I would have seen this thread earlier....
I would have traded Robot Chicken: Season 1 and 2 for it but....
I just made a deal with someone on here but feel free to look at my DVDs....
If you are interested in anything let me know....
I don't own any BRs but I have lots of stuff to keep you interested....
Btw,I own Evil Dead: Ultimate 20th Anniversary Edition but it's signed,Can't trade that....

http://www.dvdspot.com/frontpage.php?member=Torchur317
Crap 97 pages of DVDs huh, gimmie a day to look through it all rofl....
Old 09-06-08, 09:09 PM
  #4  
DVD Talk Legend
 
Join Date: Mar 2004
Location: MN
Posts: 23,935
Likes: 0
Received 1 Like on 1 Post
If you are at all interested,

I have:

Monk Season 4
Without a Trace season1
ER season 1
Millinium Season 2-3
Seinfeld Season 3 and 3 discs of season 4
I heart Huckabees
Saphire and Steele Megaset
Old 09-06-08, 10:30 PM
  #5  
DVD Talk Platinum Edition
 
Torchur317's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Shelbyville, Indiana
Posts: 3,385
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by Halfwasted View Post
Crap 97 pages of DVDs huh, gimmie a day to look through it all rofl....
Sorry.... lol
Yeah give it a look & let me know....
I'm very interested....
Old 09-06-08, 11:10 PM
  #6  
DVD Talk Platinum Edition
 
Torchur317's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Shelbyville, Indiana
Posts: 3,385
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Also I noticed on one of your other threads....

I am also very interested in The Mist 2 Disc Collector's Edition (includes B & W version)
Old 09-06-08, 11:47 PM
  #7  
Member
Thread Starter
 
Join Date: May 2008
Posts: 107
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally Posted by Torchur317 View Post
Also I noticed on one of your other threads....

I am also very interested in The Mist 2 Disc Collector's Edition (includes B & W version)
Sent you a PM regarding Spaced and The Mist.
Old 09-07-08, 12:05 AM
  #8  
DVD Talk Platinum Edition
 
Torchur317's Avatar
 
Join Date: Jul 2008
Location: Shelbyville, Indiana
Posts: 3,385
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Cool,I sent you a reply....

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


Thread Tools
Search this Thread

Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service - Do Not Sell My Personal Information -

Copyright 2021 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.