DVD Talk Forum - Search Results

Go Back  DVD Talk Forum > Search Forums
Reload this Page >

Search Results

 
Search: Posts Made By: balancer
Showing results 1 to 25 of 349
Search took 0.34 seconds.
Forum: Movie Talk
03-26-04, 01:15 PM
Replies: 33
Views: 1,804
Posted By balancer

I'd say closer to action-comedy, in the slapstick...

I'd say closer to action-comedy, in the slapstick Will Smith vein, but whatever... rest of your comments were :thumbsup:
Forum: TV Talk
03-26-04, 12:09 PM
Replies: 42
Views: 2,332
Posted By balancer

so I take it no one is watching this garbage? ...

so I take it no one is watching this garbage? Good choice by that cheeseball that thinks being "Adam" is actually important :thumbsup:
Forum: TV Talk
03-26-04, 12:05 PM
Replies: 32
Views: 1,732
Posted By balancer

that was a great line, glad to see Jimmy get...

that was a great line, glad to see Jimmy get some balls...

Club Owner: (laughing) Who are you, DAD?

Jimmy: Who are you? Some guy my age acting like
he's still 25?

:lol: The look on...
03-26-04, 09:52 AM
Replies: 131
Views: 16,456
Posted By balancer

thanks for the review Jason

thanks for the review Jason
Forum: TV Talk
03-25-04, 03:45 PM
Replies: 130
Views: 6,122
Posted By balancer

thank you

thank you
03-25-04, 02:35 PM
Replies: 98
Views: 6,011
Posted By balancer

no more annoying Adam Sessler

no more annoying Adam Sessler
Forum: Tech Talk
03-25-04, 02:34 PM
Replies: 50
Views: 2,149
Posted By balancer

that ad is hilarious

that ad is hilarious
Forum: Movie Talk
03-25-04, 09:38 AM
Replies: 27
Views: 1,647
Posted By balancer

Great movie, though I've always been...

Great movie, though I've always been dissappointed that it degrades into mindless action in the last half hour or so. I love the first part of the movie.
03-25-04, 09:20 AM
Replies: 25
Views: 1,497
Posted By balancer

for me, a medium RE fan, it wasn't about the...

for me, a medium RE fan, it wasn't about the zombies as much as the mood. That oppressive menacing fear that a least a couple of the games had... but I guess people just love zombies :)
Forum: Movie Talk
03-24-04, 08:58 AM
Replies: 100
Views: 40,541
Posted By balancer

the splice is pointed out, but there are other...

the splice is pointed out, but there are other interpretations of the movie. I like the one that the whole movie itself is Brian's story about the sour and the sweet... Or David (Cruise) could just...
Forum: Movie Talk
03-24-04, 08:48 AM
Replies: 92
Views: 9,657
Posted By balancer

" if you're not gonna say something nice, don't...

" if you're not gonna say something nice, don't say anything at all... 'less you're looking to get banned. "

sounds like a member of the bush administration
Forum: Movie Talk
03-24-04, 08:45 AM
Replies: 142
Views: 8,802
Posted By balancer

wow, was it really THAT bad? I've always kinda...

wow, was it really THAT bad? I've always kinda wanted to
see The Majestic
Forum: Movie Talk
03-23-04, 02:11 PM
Replies: 96
Views: 4,247
Posted By balancer

thats' cuz they were potential audience for the...

thats' cuz they were potential audience for the Passion, they dont' think too much for themselves ;)
Forum: Movie Talk
03-23-04, 12:26 PM
Replies: 41
Views: 1,634
Posted By balancer

History of the World Pt 2? BTW Planet of...

History of the World Pt 2?

BTW Planet of the Apes remake, worst ending EVER
03-23-04, 12:18 PM
Forum: Movie Talk
03-22-04, 03:17 PM
Replies: 372
Views: 33,032
Posted By balancer

i don't think they mentioned the actors' age...

i don't think they mentioned the actors' age difference in the movie, so i didn't think about it... I thought they had tons of chemistry together
Forum: Movie Talk
03-22-04, 02:36 PM
Replies: 70
Views: 6,566
Posted By balancer

:thumbsup:

:thumbsup:
Forum: TV Talk
03-19-04, 04:55 PM
Replies: 53
Views: 3,266
Posted By balancer

Where are all the posters always complaining...

Where are all the posters always complaining about the editing, and scripting of reality shows? So that doesn't apply for Omarosa?
Forum: Movie Talk
03-19-04, 04:39 PM
Replies: 92
Views: 3,194
Posted By balancer

OMG, moocher, you are REALLY off base... I mean...

OMG, moocher, you are REALLY off base... I mean come on. This film was never predicted to fail. Seriously, with the amount of hype that had been building for a YEAR prior to it's release, the built...
Forum: Movie Talk
03-19-04, 04:33 PM
Replies: 92
Views: 3,194
Posted By balancer

Yep, moocher missed the mark there... sorry :)

Yep, moocher missed the mark there... sorry :)
Forum: Music Talk
03-19-04, 04:08 PM
Replies: 35
Views: 1,393
Posted By balancer

Only thing i'm sure of is Warped in Aug

Only thing i'm sure of is Warped in Aug
Forum: Music Talk
03-19-04, 04:06 PM
Replies: 13
Views: 693
Posted By balancer

Chalk me up as one who saw them happen to open...

Chalk me up as one who saw them happen to open for a band, and became an instant fan. Drunken Lullabies is awesome!
Forum: Movie Talk
03-19-04, 02:44 PM
Replies: 372
Views: 33,032
Posted By balancer

Loved this movie, just... fantastic!

Loved this movie, just... fantastic!
Forum: TV Talk
03-19-04, 11:53 AM
Replies: 67
Views: 3,770
Posted By balancer

LOL... I think Vegas is talking about how she...

LOL... I think Vegas is talking about how she looks NOW on the show, not a year and 20 lbs and airbrushing more in STUFF :)
Forum: Movie Talk
03-18-04, 03:40 PM
Replies: 37
Views: 1,750
Posted By balancer

Vanilla Sky, really good psychological drama

Vanilla Sky, really good psychological drama
Showing results 1 to 25 of 349
 


 
Forum Jump

Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service - Do Not Sell My Personal Information -

Copyright 2021 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.