Search: Posts Made By: Josh H
Showing results 1 to 25 of 500
Search took 7.25 seconds.
06-23-07, 09:25 PM
Replies: 32
Views: 3,015
Posted By Josh H

As have I, which is why I'm going to just have...

As have I, which is why I'm going to just have the account closed to make posting impossible even when I get the urge. :D

Hell, I'll add in the stipulation that it is to remain retired and cannot...
06-23-07, 08:58 PM
Replies: 262
Views: 10,194
Posted By Josh H

Indeed. Definitely waste too much time here, and...

Indeed. Definitely waste too much time here, and that needs to stop. As such I requested my account be closed in feedback to force myself off this insane addiction!

Need to quit wasting so much...
06-23-07, 08:55 PM
Replies: 32
Views: 3,015
Posted By Josh H

Self ban request

In news that will make many here :banana: with joy, I've decided I spend far too much time here.

Total Posts: 27,415 (9.27 posts per day) :eek:

Still a far cry from twikoff (68,431 (25.49 posts...
06-23-07, 08:39 PM
Replies: 262
Views: 10,194
Posted By Josh H

:lol: Damn I spend too much time here. :lol:...

:lol:

Damn I spend too much time here. :lol: At least I'm not where near as bad as Twikoff--> 68,431 (25.49 posts per day). :eek:

BTW, how did you look up that number per day? I've been...
Forum: DVD Talk
06-23-07, 08:33 PM
Replies: 289
Views: 22,043
Posted By Josh H

Six Days, Seven Nights is probably the worst...

Six Days, Seven Nights is probably the worst movie (was free with a DVD player years ago).

Stargate (a flipper) would be the worst DVD, only flipper I still have, and was also one of the five free...
06-23-07, 08:12 PM
Replies: 262
Views: 10,194
Posted By Josh H

Totally. But of course with in limits. :D ...

Totally. But of course with in limits. :D That's why I focused on polar opposites, always pissing me off etc. It's great to expose yourself to a variety of views (one of the things I love about...
06-23-07, 07:55 PM
Replies: 262
Views: 10,194
Posted By Josh H

As much as I hate the content in this game, I...

As much as I hate the content in this game, I share your sentiment. I just wish they'd come up with a better rating system so they can differentiate content better without it being a psuedo-banning...
Forum: HD Talk
06-23-07, 07:23 PM
Replies: 7
Views: 855
Posted By Josh H

Yeah, I've never hard of that one. I did get DVE...

Yeah, I've never hard of that one. I did get DVE for $13 from the DDD sale, and now that I know how to use the title feature to just jump to the test screens (and know how to use them) I'm fine with...
06-23-07, 07:19 PM
Replies: 262
Views: 10,194
Posted By Josh H

Lots of free time at my desk at work during quick...

Lots of free time at my desk at work during quick internet breaks here and there (and yes I'm stuck in the office at 8 pm on a Saturday :( ).

I hardly get on the net at home, or the PC period, as...
Forum: Music Talk
06-23-07, 06:54 PM
Replies: 39
Views: 6,797
Posted By Josh H

Indeed, downloading it now.

Indeed, downloading it now.
Forum: HD Talk
06-23-07, 06:42 PM
Replies: 329
Views: 16,557
Posted By Josh H

What can I say. Most of us don't give two shits...

What can I say. Most of us don't give two shits about that crap, and most of us had more than our fill of this fanboy spec touting on both sides when this forum first started up and don't want to...
06-23-07, 06:40 PM
Replies: 262
Views: 10,194
Posted By Josh H

Meh, it's not a case of worthy or unworthy. I...

Meh, it's not a case of worthy or unworthy. I just see no sense in hanging around people who are constantly offending me, pissing me off, always arguing as our morals and world views are polar...
Forum: HD Talk
06-23-07, 06:19 PM
Replies: 7
Views: 855
Posted By Josh H

Definitely true, I have the regular SD version,...

Definitely true, I have the regular SD version, and it took me a good 15 minutes to figure out how to get to the section with the instructions and test screens.

Also don't care for all the extra...
06-23-07, 06:14 PM
Replies: 262
Views: 10,194
Posted By Josh H

Fair enough man. All I can say is I'm fairly...

Fair enough man.

All I can say is I'm fairly judgemental and pretty selective about about who is worthy of being in my circle of friends. :shrug:

But in that case that was a deliberate...
Forum: Sports Talk
06-23-07, 06:09 PM
Replies: 101
Views: 5,919
Posted By Josh H

Yep, Arod will be the youngest ever to 500. He...

Yep, Arod will be the youngest ever to 500. He will have a great chance at 800 if he stays healthy.
06-23-07, 06:08 PM
Replies: 18
Views: 1,205
Posted By Josh H

Ah, guess they're just too thin for me to notice...

Ah, guess they're just too thin for me to notice on my set. :D
Forum: HD Talk
06-23-07, 05:27 PM
Replies: 329
Views: 16,557
Posted By Josh H

Exactly, and most couldn't give a shit because...

Exactly, and most couldn't give a shit because all a reasonable person cares about is the pic and sound quality which as been shown to be pretty much indistinguishable across formats.
06-23-07, 05:18 PM
Replies: 18
Views: 1,205
Posted By Josh H

That's just normal. The two most common DVD...

That's just normal. The two most common DVD aspect ratios are 2:35:1 and 1:85:1. The former will still have black bars, the latter will not.
06-23-07, 03:55 PM
Replies: 10
Views: 920
Posted By Josh H

I think Mr. Salty is right. Also, there...

I think Mr. Salty is right. Also, there shouldn't be any issues with running the HDMI to the TV and the Optical to the Receiver.

I have my upconverting DVD player hooked up that way--HDMI to get...
Forum: Other Talk
06-23-07, 03:51 PM
Replies: 83
Views: 3,523
Posted By Josh H

Well, you know this one now. This one is...

Well, you know this one now.

This one is pretty common though. Unless their is a Yield sign, or a stop sign that also says (except when turning right) etc. you ALWAYS must come to a complete stop...
Forum: Other Talk
06-23-07, 03:32 PM
Replies: 83
Views: 3,523
Posted By Josh H

Yep definitely have to stop there. And yes,...

Yep definitely have to stop there. And yes, nearly everyone makes rolling right turns on read (or at stop signs). Just not everyone gets caught.

I've gotten 3 such tickets over the year, and I...
Forum: Other Talk
06-23-07, 02:53 PM
Replies: 83
Views: 3,523
Posted By Josh H

He didn't come to a full stop.

He didn't come to a full stop.
Forum: HD Talk
06-23-07, 02:34 PM
Replies: 329
Views: 16,557
Posted By Josh H

While it is a positive, I wouldn't make too much...

While it is a positive, I wouldn't make too much out of Volver being on Bluray yet.

As noted above, it was a fairly big, oscar nominated movie with a female lead who is fairly famous in the U.S.
...
Forum: Other Talk
06-23-07, 02:06 PM
Replies: 83
Views: 3,523
Posted By Josh H

No, many intersections only have 1 or two lights,...

No, many intersections only have 1 or two lights, but they apply to the whole thing.

So for making a right turn, if the lights for those going straight are red, you must stop completely and then...
06-23-07, 01:54 PM
Replies: 796
Views: 28,947
Posted By Josh H

I didnt' have to much problem with it, I just had...

I didnt' have to much problem with it, I just had the one person "Stay" in the front, and put the girl in the back and cast the spell.

Think I got it on my 3rd try.
Showing results 1 to 25 of 500
 


 
Forum Jump

Archive Advertising Cookie Policy Privacy Statement Terms of Service

Copyright 2018 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.