Go Back  DVD Talk Forum > DVD Discussions > International DVD Talk
Reload this Page >

Doggy Poo - now I've seen everything...

International DVD Talk Intl. DVDs, Region Free Players, RCE, Hong Kong DVDs & More

Doggy Poo - now I've seen everything...

Old 09-07-03, 12:13 PM
  #1  
DVD Talk Legend
Thread Starter
 
Join Date: Jul 2000
Location: Arizona, USA
Posts: 23,458
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Doggy Poo - now I've seen everything...

Holy crap... check this out... it's a Korean claymation about a dog poo.

http://www.doggypoo.co.kr/

Enter and when the site takes up your screen, click on "site map" at the bottom left of the screen... A menu should pop up and the middle list you should see the word "preview" - click that and you should see the trailer. It might take some time to load up... it's worth it.

The trailer is in English (even the voice acting), but the site is mostly Korean. Apparently this came out last Christmas - how did this slip under the radar?
Old 09-14-03, 05:40 AM
  #2  
Senior Member
 
Join Date: Aug 2001
Location: Iowa
Posts: 525
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
LOL, I take it the story is about the poo?
-And what a cute poo he is!
I was able to view the screencaps, but the trailer doesn't want to load here at work. I'll have to check it out from home.

Looks like the retail pkg includes a 2nd disc containing the OST.

Color me interested,
Gabe
Old 09-14-03, 11:55 AM
  #3  
DVD Talk Legend
Thread Starter
 
Join Date: Jul 2000
Location: Arizona, USA
Posts: 23,458
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Well - you GOTTA check out the trailer - it's hilarious. I've watched it 4 times now and can't stop laughing each time.
Old 09-14-03, 02:21 PM
  #4  
Senior Member
 
Join Date: Aug 2001
Location: Iowa
Posts: 525
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
LOL, that's a riot! -the trailer that is...
How corny is this thing?

"Did you just laugh at me mister?"
"You know where you came from. What did you think you were?"

LMAO! I don't think they could've found better fitting voice actors. Between that and the music, it's perfect.

I don't think I'll be buying this (unless maybe for a gag-gift for my g/f)

I have a feeling that music will be stuck in my head for a while.
Cheers,
Gabe
Old 01-22-04, 02:18 PM
  #5  
Senior Member
 
Join Date: Aug 2001
Location: Iowa
Posts: 525
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
-And it's coming March 23 to Region 1!
Old 01-22-04, 03:13 PM
  #6  
DVD Talk Legend
Thread Starter
 
Join Date: Jul 2000
Location: Arizona, USA
Posts: 23,458
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
hahaha
Old 01-22-04, 03:22 PM
  #7  
DVD Talk Special Edition
 
Join Date: May 2001
Location: Rhode Island, USA
Posts: 1,023
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
On the preview page, if you click the link (Korean characters) underneath the Preview link, it lets you download the trailer as a zip file.

It's 9 MB but it beats waiting for the Flash site to load. Man, I hate Flash sites...
Old 01-22-04, 04:58 PM
  #8  
Needs to provide a working email
 
Join Date: Dec 1999
Location: Formerly known as Darrin Garrison
Posts: 3,321
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Must... not... make... Korea/dog comment.....
Old 01-22-04, 05:15 PM
  #9  
DVD Talk Hero
 
Join Date: Jan 2000
Location: Montreal, Canada
Posts: 31,900
Received 257 Likes on 184 Posts
Sounds like crap to me.
Old 01-22-04, 07:15 PM
  #10  
DVD Talk Hall of Fame
 
Joe Molotov's Avatar
 
Join Date: Dec 2002
Location: Oklahoma, USA
Posts: 8,503
Received 1 Like on 1 Post
Originally posted by eXcentris
Sounds like crap to me.
I don't know, I think it looks pretty good....




...for me to poop on!
Old 01-23-04, 03:54 PM
  #11  
DVD Talk Special Edition
 
Join Date: Mar 2000
Location: BC, Canada
Posts: 1,410
Likes: 0
Received 0 Likes on 0 Posts
Originally posted by eXcentris
Sounds like crap to me.
No, it literally is crap.

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is On
Trackbacks are Off
Pingbacks are Off
Refbacks are Off


Thread Tools
Search this Thread

Archive - Advertising - Cookie Policy - Privacy Statement - Terms of Service - Do Not Sell My Personal Information -

Copyright 2021 MH Sub I, LLC dba Internet Brands. All rights reserved. Use of this site indicates your consent to the Terms of Use.